- Tüm randevu talepleri Başkanlığımız
sekretaryasına iletilmelidir.
- Randevu talepleri, talep edilen
randevu zamanından en az üç gün önce yapılmalıdır.
- Randevu talepleriniz için sekretaryamıza
0 312 203 22 69 numaralı telefon ile ulaşabilirsiniz.
- Randevu talebinde bulunanlar,
ziyaretlerinin amaçlarını ve konuşmak istedikleri konuları belirtmekle
yükümlüdür. Belirli bir konuya bağlı olmaksızın yapılacak başvurular veya
“projeler hakkında bilgi almak” gibi geniş çerçeveli başvurular kabul
edilmeyecektir.
- Grup halinde yapılacak başvuru
taleplerinde her katılımcının ismi belirtilmelidir. Randevu talebi esnasında ismi
belirtilmeyen katılımcılar görüşmeye kabul edilmeyecektir.
- Uygun randevu saati ve süresi,
randevu talebinde bulunanlara sekretarya tarafından bildirilecektir.
- Başkan, verilen randevuları iptal etme veya erteleme hakkına sahiptir.
İhalelerde tarafsızlığımıza halel getirebilecek aşağıdaki durumlarda randevu talepleri kabul edilmeyecektir:
- Kısa listeye alınan veya önceden
belirlenen başvuru sahipleri veya onların temsilcilerinin randevu talepleri
kabul edilmeyecektir.
- İhale ilanı veya ön duyurusu
yayımlanan ihaleler için yapılan randevu talepleri kabul edilmeyecektir.
- Değerlendirme süreci devam eden ihaleler hakkında yapılacak randevu başvuruları kabul edilmeyecektir.
Yukarıdaki 3 husus Başkanlık çalışanları için de geçerlidir.